|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Het eindresultaat van het binnenwerk:
![]() Vervolgens heiligschennis gepleegd door het roestige chroomwerk van de voorvork te verwijderen, en het geheel met een spuitbusje chroom te spuiten. Het origineel was gewoon heel lelijk en ik laat ze nog wel een keer verchromen, mocht dit op niks uitlopen. ![]() Naast de draagbussen heb ik ook de sierbussen gestraald,gepolijst en met de glanszwart bus gespoten. Superstrak geworden! Foto doet anders vermoeden, maar IRL is het erg mooi. ![]() Van de week eens met de assen naar iemand met een fatsoenlijke draaibank, die dingen moeten en zullen strak gepolijst worden. ![]() Daarnaast ook de zwevende achterbrug gemonteerd. De as met oliegroeven(ook eerder te zien in dit topic) lag al de hele week tussen de biefstukken goed koud te worden. Een laagje poedercoat belemmerde echter de montage. Heb daarop maar de diamantvijl ter hand genomen om het geheel eraf te poetsen. En met effect, want een paar flinke tikken later liet koude as zich met gemak netjes door de bussen drijven.Uiteraard ook nieuwe O-ringen in de brug gezet. Flink wat vet ertussen overigens,er zit nu namelijk een vetnippel op. Dat olie gedoe vanuit het blok zint me voor geen meter, en ik vermoed dat dit zo goed werkt. Zoniet, dat merken we vanzelf. Zo, het is weer laat genoeg. Morgen eerst maar eens naar de motorbeurs in Utrecht. Groet, Teun |
|
|
|||
|
|||
|
Goed bezig Teun, gaat een nette fiets worden. Welke kleur gaat ie worden straks omdat je een rode piping langs je zadelovertrek hebt lopen ?
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
De motor gaat nog altijd zwart worden. Gouden biezen leken mij net iets té, dus ik wil graag voor de witte versie gaan. Groeten uit het verre oosten, Teun |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||